بهترین کرم ضد آفتاب

فواید کرم ضد آفتاب و تاثیر آن بر روی پوست

مقدمه

اگر قصد خرید ضد آفتاب برای انواع پوست های چرب و خشک و معمولی را دارید، بهتر است به فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی معتبر مراجعه کنید. با توجه به این که امروزه برندهای مختلفی از ضد آفتاب در بازار موجود است، خرید محصولی با کیفیت با عملکردی مناسب امری بسیار دشوار است. هنگام خرید انواع ضد آفتاب های گیاهی بهتر است به مشخصات فنی و نوع کاربرد هر یک از آن ها توجه کنید. شما عزیزان می توانید انواع محصولات آرایشی و بهداشتی را با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت از مجموعه تخصصی نلینسا خریداری کنید.

کرم گیاهی ضد آفتاب از باز شدن منافذ پوست شما عزیزان جلوگیری می کند. در ترکیبات این نوع محصولات از هیچ گونه مواد شیمیایی مضر استفاده نشده است بلکه در فرمولاسیون خود از مواد طبیعی استفاده شده است. در زمان خرید این نوع محصولات حتما به نوع ترکیباتی که در آن ها به کار رفته است و همچنین میزان اس پی اف موجود در کرم دقت کنید.

کرم های ضد آفتاب گیاهی

استفاده روزانه از کرم ضد آفتاب

استفاده از کرم های ضد آفتاب گیاهی اصل علاوه بر مراقبت از پوست، می تواند در افزایش زیبایی نیز به شما عزیزان کمک شایانی کند. از طرف دیگر برای کاهش خطر ابتلا به سرطان پوست، بهتر است کرم های ضد آفتاب گیاهی را به صورت روزانه استفاده کنید.

همان طور که می دانید نور خورشید یکی از عوامل مهمی است که به پوست شما آسیب های جدی وارد می کند، و ممکن است باعث افزایش روند پیری پوست شما شود. اگر مدت زمان طولانی در تماس مستقیم با نور خورشید قرار بگیرید، سطح کلاژن پوست تا مقدار قابل توجهی آسیب می بیند و اگر این روند ادامه پیدا کند، تعداد چین و چروک ها در پوست شما افزایش می یابد. از طرف دیگر اشعه ماورا بنفش به مرور زمان به رگ های خونی آسیب جدی وارد می کند و باعث نازک شدن آن می شود، با گذر زمان این امر باعث ایجاد کبودی در پوست افراد می شود. برای جلوگیری از آسیب های احتمالی به پوست باید از ضد آفتابی با کیفیت متناسب با پوست خود استفاده کنید. برای پاک کردن کرم های ضد آفتاب و آرایش خود حتما از محصولات پاک کننده پوست اصل و با برندهای معتبر استفاده کنید.

استفاده روزانه از کرم ضد آفتاب

بهترین کرم ضد آفتاب

یک ضد آفتاب خوب باید بتواند به عنوان یک لایه ی محافظتی از آسیب های احتمالی وارد شده به پوست، جلوگیری کند. ضد آفتاب های گیاهی برای انعکاس پرتوهای نور خورشید باید در ترکیبات خود از مواد طبیعی معدنی مانند اکسید روی استفاده شده باشد. یکی از فاکتورهای مهمی که هنگام خرید ضد آفتاب باید به آن توجه کنید، درصد SPF موجود در کرم است.

اس پی اف کرم ضد آفتاب

SPF در واقع یک فاکتور مهم برای محافظت از پوست در برابر نور خورشید است، این فاکتور به صورت عدد در کرم های ضد آفتاب مشخص شده است. محصولی با مقدار SPF بالا، از پوست محافظت بیشتری می کند.

با توجه به موارد گفته شده در بالا استفاده از بهترین کرم ضد آفتاب به صورت روزانه امری ضروری است. ضد آفتاب گیاهی ونوس قادر است با جذب، انعکاس و یا پخش نور خورشید، از پوست شما عزیزان در برابر نور خورشید به خوبی محافظت کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *