نشانه‌ های یک لوازم آرایشی خوب

نشانه‌ های یک لوازم آرایشی خوب و اصل چیست ؟

نشانه‌ های یک لوازم آرایشی خوب و اصل چیست ؟

یکی از پر طرفدارترین محصولاتی که خانم‌ها روزانه آنان را مورد استفاده قرار می‌دهند، لوازم آرایشی هستند. بانوان روزانه حجم زیادی از آنها را از طریق خرید آنلاین لوازم آرایشی تهیه می‌کنند. اکثر خانم‌ها هنگام خرید از نشانه‌ های اصل بودن لوازم غافل می‌شوند. بهتر است هنگام خرید حتما به این نشانه‌ها توجه داشته و آن را با دقت و توجه کافی خرید را انجام دهید تا خدایی نکرده کالا یا محصول نامرغوب را تهیه کنید. در این پست همراه با ما باشید تا نشانه‌ ها و علامت لوازم آرایشی خوب را به شما ارائه دهیم.

نشانه‌ های لوازم آرایشی‌ های خوب و اصل

خرید لوازم آرایشی بسیار هیجان انگیز است. همه افراد علاقه دارند تا به وسیله آن‌ها زیبا تر به نظر آیند، به همین دلیل هزاران بانو از آنها استفاده می‌کنند، اما توجه به نشانه‌ های اصل بودن به آنها کمک ویژه‌ای خواهد کرد. در ادامه به چند نشانه از اصل بودن لوازم آرایشی می‌پردازیم.

داشتن کد اصالت کالا

یکی از نشانه‌ های یک لوازم آرایشی خوب ، داشتن کد اصالت می باشد. بسیاری از کالا های داخلی و وارداتی دارای کد اصالت هستند. این کدها به زیر یک برچسب قرار گرفته‌اند که پس از خراشیدن آن کد نمایان می‌شود. این کد 16 رقمی در واقع تاریخ تولید، انقضا، شرکت تولید کننده آنها را به خوبی نمایان می‌کند. البته نمایان شدن آن منوط به ارسال کد است. اغلب افراد هنگام خرید از فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی نگران اصالت کالا می‌شوند که می‌توان با توافق با فروشنده هنگام دریافت آن اصالت کالا را مورد بررسی قرار دهید.

نشانه‌ های یک لوازم آرایشی خوب

توجه به فونت نوشتاری لوازم آرایشی

از نشانه‌ های اصل بودن محصولات توجه به فونت آنها می‌باشد. فونت‌ هایی که در محصولات اصلی و لوازم آرایشی که اصل هستند به کار برده می‌شود، از ظرافت بسیار خوبی برخوردار است. این ظرافت را حتی هنگام خرید آنلاین لوازم آرایشی هم شاهد هستید. نوع فونت و کیفیت آنها در تشخیص و بررسی اصل بودن محصولات به شدت تاثیر مستقیم خواهد داشت.

ضد حساسیت بودن لوازم آرایشی

در ساخت هر کدام از لوازم آرایشی‌ها به هیچ عنوان از موادی که آلرژی زا و مضر هستند به کار برده نمی‌شود، یعنی در ساخت آنها از مواد عالی و اصلی استفاده می‌شود. حال اگر شما با استفاده از آنها یک سری التهابات پوستی و چشمی و حساسیت، خارش و سوزش چشم را تجربه کردید، قطعاً مطمئن خواهید شد که آن محصول ممکن است اصل نباشد. این اتفاق ممکن است در هر نوع خرید اعم از خرید از فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و خرید حضوری هم اتفاق بیافتد.

توجه به مواد اولیه

مواد اولیه جز ترکیبات اصلی به کار رفته در این محصولات است که هرکدام از خواص و فوایدی دارند. پس هنگام خرید محصولات زیبایی به آن توجه ویژه داشته باشید که مواد اولیه آن چه چیزی است و در واقع ترکیباتی باشند که به شما آسیبی از نظر پوستی و حساسیت نرسانند. در خریدهای آنلاین لوازم آرایشی هم این موضوع قابل کنترل  زیرا به راحتی می‌توان از روی موارد یا عکس‎هایی که برای معرفی محصول بارگذاری شده اطلاعات و مشخصات آن را مطالعه کنید.

مقایسه قیمتی محصول

یکی دیگر از راه‌ها یا نشانه‌هایی که می‌توان به اصل بودن محصولات آرایشی پی برد، مقایسه قیمت فیک و اصل بودن آن است. لوازم آرایش‌هایی که اصل هستند قاعدتا خیلی قیمت بالاتری را دارا می‌باشند اما محصولات با قیمت خیلی پایین کیفیت کمتری را هم خواهند داشت. پس هنگام خرید از فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی حتمآ به قیمت آنها توجه ویژه‌ای داشته باشید.

رایحه و بوی لوازم آرایشی

لوازم آرایشی‌ هایی که اصل هستند و اصولا دارای بوی خوب و رایحه ملایم و مطبوع هستند. به عنوان مثال ریمل‌های مژه‌ای که مارک دار و اصل باشند. همیشه دارای بوی ملایم هستند حال تصور کنید اگر محصول بوی عطری که بوی بدی بدهد، پس نمی‌تواند اصل باشد و باید به فیک بودن آن شک نمود.

سالم بودن برس‌ها و اسفنج‌ها

ممکن است همه ملاک‌هایی که برای بسته بندی سالم لوازم آرایشی توضیح دادیم در بسته قابل رویت باشد، اما حتماً برس‌ها و اسفنج‌ها هم باید مورد بررسی قرار گیرند. هرگاه که بسته‌ای از طریق خرید آنلاین لوازم آرایشی تهیه کرده‌اید را باز نمودید باید برس یا اسفنج‌ها یک حالت جذب را داشته باشد و پراکنده نباشد. این مورد خود می‌تواند گواه اصل بودن آنها را بدهد.

بافت محصولات آرایشی

یکی دیگر از نشانه‌ هایی که هنگام خرید محصولات آرایشی بهتر است به آن دقت ویژه‌ای داشته باشید، بافت محصولات به خصوص کرم‌ها هستند. کرم پودرهایی که فیک و تقلبی می‌باشند، اصولاً دارای بافت‌های چسبنده هستند. در حالی که کرم‌ها یا لوازم آرایشی‌های اصل و اورجینال بافت‌ های یکدست و عالی دارند. پس هنگام خرید حضوری بهتر است بافت کرم‌ها را مورد توجه خود قرار دهید. در خرید از فروشگاه‌ های اینترنتی لوازم آرایشی هم می‌توانید در صورت همگن نبودن بافت کرم‌ها آن ها را مرجوع نمایید.

توجه به رنگ لوازم آرایشی

اصولاً رژ گونه‌ها، رژلب، کرم پودرها و سایه چشم‌ها باید دارای رنگ‌ های طبیعی و زیبایی باشند. هر گاه با خرید آنلاین لوازم آرایشی از محصولات خریداری کردید که رنگ آنها مورد تأیید نبود یا از درخشندگی و زیبایی خاصی برخوردار نبود، باید به اصل بودن آن شک کرد. به عنوان مثال هر کدام از محصولات آرایشی اصل برای مدت زمان کوتاه به عنوان مثال 6 ساعت تغییر نخواهند داد یا روی صورت نمی‌ماسند و پخش نخواهند شد.

نشانه‌ های یک لوازم آرایشی خوب

متریال بسته بندی

مواد و متریالی که در بسته بندی محصولات به کار برده می‌شوند کمک شایان توجهی به اصل یا غیر اصل بودن محصول می‌کند. اصولا برای تولید محصولات تقلبی از متریال خوبی هم در بسته بندی استفاده نمی‌شود و از جنس نامرغوب یکی از حالتی به کار برده می‌‌شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *